شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

سوتی

سوتی که میگم مربوط به یکی از رفقام بود
سر کلاس یه درسی که استادش از اون استادا که امریکا ( بر عکس استادا که اروپا درس خوندن) درس خونده و اند بد دهن که کسی تخم نمیکنه سر کلاسش تیکه بندازه .
خلاصه این رفیق ما گفت یه حالی به این کونده(استاد) بدیم 

تو تخته نوشت دکتر...... لختش قشنگه
بعد این کونده(استاد) اومد نشت خیلی ریلکس گفت نمیدونم دیشب مادر کی دهنش لقی کرده
این رفیق ما داشت میترکید اما تخم نکرد جیک نزد
نظر نمی دین؟؟؟ الحق بی بخارین!! بشکن دستم که چیز ننویسم براتون

بعله!! اینجوریاس

اینم شد شانس هرچی دختر درست تو کلاس ما هست یا نامزد داره یا شوهر. به جهنم اونا از نداشتن من ضرر می کنن نه من از نداشتن اونا.خوب دو تا از میان ترم ها رو هم دادم خوب، بد نبود بعنی خوب بود من ترم اولی هستم واسه همینم تازه با شرایط دانشگاه آشنا شدم .


از حاج خانوم هم خبر می رسه که هنوز نتونسته خودش رو راضی کته که زنگ بزنه آخه تازه کاره .ما خیلی وقت بود با هم چت می کردیم منم دیگه از این بچه بازی ها خسته شده بودم  چند روز قبل بهش گفتم بهم زنگ بزنه و شماره رو دادمش اونم یه کم خجالت زده شد و گفت من نمی تونم ولی  من که می دونم آخرش زنگ می زنه!!


ترکه خودشو دار می زنه بعلت ضربه مغزی می میره میان میبینند با کش خودشو دار زده!

شر و ور

یکی بلندش میکنه،
یکی راستش می کنه،
یکی چربش می کنه،
یکی با درازش حال می کنه،
یکی با کوتاهش حال می کنه ،
ای بر پدر این مو لعنت با این مدلاش


اگه یه خر تو رو بوس کنه بهتر از اینه که یه بوس تو رو خر کنه !  پس خر نشو

ملت بی بخار نظر چی شد؟؟

 

women lies

Women top 7 lies

  • I luv u
  • I'm virgin
    I hate sex
  • u r 1st who's touching me
    oh it's 2 big never seen b4
  • hate sucking
  • ok, let's do it but only once

تفاوت

الآن که دارم می نویسم ۱ ساعت دیگه باید برم دانشگاه با بچه ها پاتوقمون شده بوفه  جای آبادیه واقعان..راستش دیگه دانشگاه از پاساژ آباد تر شده تو دختری رو نمی بینی که آرایش نکرده باشه (مگه چند تا انگشت شمار) و پسزا هم که یه پا خاله ان واسه خودشون اگه آدم به دخترا در هنگام رشد شون تو دانشگاه توجه داشته باشه به چند نکته میرسه!

۱-ترم اول و دوم اونا تازه آرایش کردن یادگرفتن اگه صورتشون رو ببینی می فهمی چی می گم از رژ پر رنگی که زدن گرفته تا لباساشون اونا بعداز یه مدت طولانی درس خوندن آزادی پیدا کردن(آزادی؟؟؟چه حرفا) در ضمن میزان پا دادنشون به پسرا کمتره تا وقتی بزرگتر میشن

۲-ترم سه و چهار دیگه کم کم دارن حرفه ای میشن زیر ابروایی رو مانتو تنگی و از این جور چیزا پیش میاد میزان پا دادن بسیار فرق کرده دیگه کمتر کلاس میزارن بندگون خدا دارن به سن ازدواج میرسن دیگه.درسشون افت می کنه نه زیاد ولی می کنه(چیرو؟؟)

۳-ترم پنج،شش دیگه اون آدم سابق نیستن اونایی که ریفیق پیدا کردن شاید خیلی فرق زیادی با ترم قبل پیدا نکرده باشن ولی اونایی که هنوز تو کفن دیگه اصلا نمی شناسیشون!!اونا همچنان در حال پیشرفتن، از نخ دادن و پا هم که نگو از سر و کول پسرا بالا می رن و این جزوه لامصب دیگه امونش و یند آوردن هی دست اینه هی دست اون