شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

بعله!! اینجوریاس

اینم شد شانس هرچی دختر درست تو کلاس ما هست یا نامزد داره یا شوهر. به جهنم اونا از نداشتن من ضرر می کنن نه من از نداشتن اونا.خوب دو تا از میان ترم ها رو هم دادم خوب، بد نبود بعنی خوب بود من ترم اولی هستم واسه همینم تازه با شرایط دانشگاه آشنا شدم .


از حاج خانوم هم خبر می رسه که هنوز نتونسته خودش رو راضی کته که زنگ بزنه آخه تازه کاره .ما خیلی وقت بود با هم چت می کردیم منم دیگه از این بچه بازی ها خسته شده بودم  چند روز قبل بهش گفتم بهم زنگ بزنه و شماره رو دادمش اونم یه کم خجالت زده شد و گفت من نمی تونم ولی  من که می دونم آخرش زنگ می زنه!!


ترکه خودشو دار می زنه بعلت ضربه مغزی می میره میان میبینند با کش خودشو دار زده!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد