شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

بایرن در تهران!

سلام رفقا حتما فوتبالیاش همه می دونن بایرن داره میاد تهروون برا بازی با پرسپولیس در همین راستا تصمیم گرفتم دلایل این سفر پر مخاطره رو براتوون شرح بدم...

۱-بایرن در راستای بهتر کردن روابط آلمان با ایران و نشان دادن حمایت خودش از پرونده هسته ایی ایران داره میاد
۲-بایرن برای بهتر کردن روابط خودش با تیم ۸ جدول رده بندی(سوراخ تهروون) و نه اینکه اونا عشق سلطانن دارن میان.
۳-از اونجا که می دونین بایرن در لیگ قهرمانان با میلان افتاده و باید با اونا بازی کنه به همین خاطر ماگات اصرار شدیدی برای بازی با پرسپولیس داشته نه اینکه پرسپولیس و میلان هم سطح هستن و دوتاشونم در یه سبک بازی می کنن پس دیگه رقیب بهتر از این گیر نمی آرن
۴-بخاطر دیدن بازی فرشید خان کریمی کل تیم اومده ایران نه اینکه اولی کان دیگه پا به سن گذاشته بایرن سخت به دنبال فرشید افتاده
۵-دفاع پرسپولیس با داشتن کریم و بهروز شباهت زیادی به دفاع میلان یعنی استام و مالدینی دارن در اوون طرف هم اولادی یه پا شوچنکو بیده.پس باید با پرسپولیس بازی کرد.

در کل اینا چند دلیل بود از همه دلیل ها.خواهشن تماشاگران حاظر در استادیوم به داور و بازیکانان حریف بی احترامی نکنن چوون بده اونا بخاطر حمایت از ما اومدن اینجا


خدمت اونا که فوتبالی نیستن بگم معذرت چیزی نوداشتم امرووز ایشالله دفعه دیگه از خجالتتون در بیام


داریم به یک رووز خیلی خیلی مهم نزدیک میشم خودتوون رو برا خرید کادو آماده کنین خسیسا نمی دین هیچی ؟؟قهر قهر.

اندر احوالات ما

خوب یه هفته دیگه هم گذشت دانشگاه هم که تعطیل و بنده هم در راستای اثبات کی بیدنم در حال درس خوندن.


من نوفهمم که شوما  کدوم دسته ایین(شایدم همش باشین) ولی می خوام امروز یه مطلب علمی،فرهنگی،روانشناختی بگم که حال کنین.اهم اهم.........

انواع دوس(علاقه) داشتن:

۱-خووب نوع اولش که خیلی پیش پا افتادن که در بین پسر با پسر و دختر با دختر وجود داره.البته این دوستی خیلی خیلی هم خرکی نیست یعنی ممکنه با قطع شدنش خیلی ناراحن نشن دو طرف.

۲-بازم بین دو همجنس که خیلی قوی هستش این رفاقت دو جنیه داره اگه دوطرف بی جنبه باشن ممکنه به سکس برسه و ممکنه هم خیلی پاک تر از اینا باشه.

۳-بین پسر و دختر که تنها هوسه یعنی می خوان یه خورده با هم حال کنن بعدش بی خیال اون یکی شن" اصلا گوره پدرشم کرده" این حالت هم ممکنه که سکس داشته باشه هم نه معمولا داره .

۴-من می میرم واسه این نوع دوس داشتن، عشق اسمشه این یکی خیلی رمانتیکه و فقط آدمای با احساسی مثه من می تونن درکش کننن.بین پسر و دختر که اونا همدیگه رو واقعا دوس دارن،حاظرن جووون بدن بر هم، ممکنه یه طرفه هم باشه،این عشق در مرحله ازدواج معمولا به سکس می رسه البته هدف هیچکدام از اونها در ابتدا هوس بازی نیست.


می بینین چقده رمانتیک شدم من .جدی نگیرین به زودی خاموش میشه.....

look at the sky before u die


استقلال همچنان می تازد و داره آقایی می کنه!!! تو آخرین بازیش این داور خر نفهم چرمنگ نزاشت ببره.ولی بازم تو سدر موند.
دنیا اس اس

تو دلم رو دزدیدی

نمی دونم اصلا کسی سر میزنه بهم یا نه . ولی من باز می نویسم هیچ خیالی نیست فوقش بعد ها واسه خودم یه دفتر خاطرات میشه این وبلاگ .
خوب امتحان های پایان ترم هم شروع شده منم نمی تونم مثل قبل update کنم.می خوام از اون تعریف کنم
دیروز تو باجه پست دیدمش، دلم ریخت پائین اون با همه دخترایی که دیدم فرق می کنه مغرور ه اما واقعا خوشگل از من یه سال کوچیکتره من از پارسال حسابی خرابش شدم ولی چه فایده حتی یه بار هم باهاش صحبت نکردم نمی تونستم آخه خجالت می کشیدم.فقط یه بار باهاش چت کردم خیلی سریع و کوتاه اون منو میشناخت ولی نشد که بهش بگم دوسش دارم.کاشکی اونم منو دوس داشته باشه. همین