شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

شیپورچی

گفتنی ها رو باید گفت!!

تو دلم رو دزدیدی

نمی دونم اصلا کسی سر میزنه بهم یا نه . ولی من باز می نویسم هیچ خیالی نیست فوقش بعد ها واسه خودم یه دفتر خاطرات میشه این وبلاگ .
خوب امتحان های پایان ترم هم شروع شده منم نمی تونم مثل قبل update کنم.می خوام از اون تعریف کنم
دیروز تو باجه پست دیدمش، دلم ریخت پائین اون با همه دخترایی که دیدم فرق می کنه مغرور ه اما واقعا خوشگل از من یه سال کوچیکتره من از پارسال حسابی خرابش شدم ولی چه فایده حتی یه بار هم باهاش صحبت نکردم نمی تونستم آخه خجالت می کشیدم.فقط یه بار باهاش چت کردم خیلی سریع و کوتاه اون منو میشناخت ولی نشد که بهش بگم دوسش دارم.کاشکی اونم منو دوس داشته باشه. همین

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

ماه را نگاه کن : از جهان ما جداست
ما به پای هم اسیر او برای خود جداست

تک سوار آسمان همدمش ستارگان
در گذشته های دور آشناتر از خداست

سرد مثل دست مرگ ، دور همچو شهرعشق
او که بین کودکان مهربان قصه ها ست
زیبا بود و عالی موفق باشی خوشحال میشم به من هم سری بزنی

بابک پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.esc.blogsky.com

با سلام خدمت آقای شیپورچی
از عشق گفتی و از گره خوردن نگاهت به چشمان کسی که در سرزمین قلبت برایش قصر زیبایی ساخته ای و به امید او تک و تنها در آن به انتظار نشسته ای .
به نظر من ۱ روز که تصمیمت رو گرفتی برو جلو و عشقت رو به اون بگو
با آرزوی خرسندی برای تو

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ب.ظ http://madmad.blogsky.com

دمت گرم که سر زدی
چی بگم از آنا برات؟
ی جورایی تو مایه های .......تویه ولی نه با اون دنیا
باز هم سر بزنی خوشحال میشیم
موید باشید
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد